Thursday, 4 August 2011

Apa Yang menarik pada bulan ramadhan #1


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Bulan puasa memang banyak kelainan.. banyak keistimewaan ..macam orang lama cakap... banyak baraqah.. ihihi.. nak tahu apa kelainan yang terdapat pada bulan ramadan ini? jom baca di bawah :

#1 Senang korang nak solat subuh 
Bukan nak kondem ape .. akan tetapi dalam bulan ramadhan ini korang memang mudah dan senang untuk menunaikan solat subuh. ialah ...korang mesti bangun sahur kan? lepas je sahur tu korang tak payah la tidur balik, sementara menunggu waktu subuh tu eloklah juga korang pergi buat kerja lain ke..mengaji ke... kalau tido selepas sahur...korang bangun balik ke?? erk


*entri ini akan diupdate setiap hari..maaf banyak-banyak ya..aku manusia juga.. sibuk.. :]


Mood: Yang sunat dikejar-kejar...yang wajib buat derk je...huhh

0 suka minum Orenzsusu: